Opiskelijan roolista asiantuntijaksi
Tein kolmen kuukauden harjoittelun Hämeen ammattikorkeakoulussa puoliksi strategisella viestinnällä ja puoliksi tietohallinnolla. Päätoiminen työtehtäväni oli…More
Tein kolmen kuukauden harjoittelun Hämeen ammattikorkeakoulussa puoliksi strategisella viestinnällä ja puoliksi tietohallinnolla. Päätoiminen työtehtäväni oli…More
Muistatko vielä autoilijan tiekartan? Pienen, lähes taskukokoisen lehdykän, josta sai kerroksia avaamalla aikaiseksi ison Suomen…More
Storyboard eli visuaalinen käsikirjoitus on käytössä mm. palvelumuotoilun menetelmänä. Sillä voi luoda ja näyttää käyttöskenaarioita…More
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus antavat edellytyksiä parempien digitaalisten palveluiden kehittämiseen, ja palvelumuotoilu tarjoaa menetelmiä näiden esiin kaivamiseen.
MorePalvelun kehittäminen tulisi aloittaa asiakkaasta käsin. Vain asiakas voi tietää, mikä on palvelun merkitys ja arvo hänelle itselleen.
MoreDigitaalisten palveluiden kehittäjän haasteena on ymmärtää, mikä on asiakasta kiinnostava kysymys, johon voisimme luoda entistäkin paremman vastauksen.
MoreMaailman suurimpiin opetusteknologian tapahtumiin kuuluva BETT kokoaa vuosittain tammikuiseen Lontooseen noin 35 000 osallistujaa, liki…More
Piirrettiin kuva ja liimailtiin lappuja: arvioimme kehityssprintin onnistumista uudenlaisen metaforan avulla.
MoreTeamsista on kehittymässä tehokas palvelu tiimimäiseen työskentelyyn yhden organisaation sisällä. Se tarjoaa aika lailla kaikki…More
Kun opettajana teet materiaaleistasi saavutettavia, varmistat kaikkien opiskelijoiden mahdollisuuden käyttää tuottamaasi materiaalia parhaalla mahdollisella tavalla.…More