Search
Innostusta insinööriopintoihin
Navigate
9.12.2016 0

Olemassaolevaa käytäntöä jäsentäen

Aiemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen voi eri muodoissaan olla hyvin lähellä työn opinnollistamista. Joskus…More

14.11.2016 0

Organizing studifying – the role of staff members

At the moment, studifying is not especially somebody’s responsibility. The head of the degree programme…More

14.11.2016 0

Learning objectives in studification

When studifying, the learning objectives of the studies are the same than for other students…More

14.11.2016 0

Studification as a tool for cooperation between education and world of work

When studification process is functional and fluent, it offers a person a possibility to develop…More

7.11.2016 0

Rakennusalan pilotti asettaa tavoitteita

Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan opetusassistentti Niina Kovanen ja rakennustekniikan pilotin veturina toimiva  Tuomas Eerola jäsensivät pilotin…More

1.11.2016 0

Opinnollistaminen vahvistuu yhteistyöllä – HAMKin Yrittäjyys- ja liiketoimintayksikön opettajat koolla

 Kokoonnuimme pohtimaan opinnollistamista yhdessä HAMK YRLIn opettajien kanssa. Työpajassa käytimme hyväksi 8 edellytystä sujuvaan opinnollistamiseen,…More

31.10.2016 0

Curriculum perspective

When starting to work with pilot case students we faced some questions related to curriculum…More

25.10.2016 0

Kahdeksan edellytystä sujuvaan opinnollistamiseen insinööriopinnoissa – työkalu

Verkkovirta- hankkeessa ydintoimijat loivat työkalun opinnollistamisen vahvistamiseen. Näiden kahdeksan edellytyksen kautta päästää kiinni olennaisiin kysymyksiin.…More

5.10.2016 0

Material bank and documentation for studification

With these two pilot cases, we already can see some similarities and we have faced…More

4.10.2016 0

Planning the studifying process

Studifying, earning credits in workplace environments, starts with a discussion with the student. The main…More

Previous 1 2 3 4 Next
  • Verkkovirta logo
    Vipuvoimaa ja ESR logot

  • HAMKin blogien etusivulle »
  • Kirjoittajat
  • Viimeisimmät artikkelit
    • Partio-osaamisen tunnustaminen osana korkeakouluopintoja
    • Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
    • Toteemin kolme pilottia
    • NOPSA – Nopea ammatillinen väylä työelämään
    • Yhtenäisyyttä opiskelijoiden ja opettajien prosesseihin
  • Muut linkit
  • Viimeisimmät kommentit
    • Arkistot
      • maaliskuu 2019
      • lokakuu 2018
      • elokuu 2018
      • joulukuu 2017
      • lokakuu 2017
      • syyskuu 2017
      • elokuu 2017
      • kesäkuu 2017
      • toukokuu 2017
      • maaliskuu 2017
      • helmikuu 2017
      • tammikuu 2017
      • joulukuu 2016
      • marraskuu 2016
      • lokakuu 2016
      • syyskuu 2016
      • elokuu 2016
      • toukokuu 2016
      • huhtikuu 2016
      • helmikuu 2016
    • Kategoriat
      • Digitaalisuus
      • HAMK mechanical engineering pilotti
      • Opiskelijan ohjaus
      • Osaamisen arviointi
      • Työelämäyhteistyö
      • Työn opinnollistamisen muodot
      • Työpaikkalähtöinen
      • Työpajat ja seminaarit
      • Yleinen
    • HAMKin blogi

      Tämä on Hämeen ammattikorkeakoulun blogipalvelu. Blogin ylläpidosta huolehtii HAMKin tietohallinto ja strateginen viestintä. Palaute ja kehitysehdotukset: verkkoviestinta[at]hamk.fi.

      Bloggaajaksi?
      Bloggaajan ohjeet

    • TIETOA SIVUSTOSTA

      Blogipalvelun käyttöehdot
      Alasottoilmoitus

    • HAMK