Virtuaalituotanto: Virtuaalisten ja fyysisten maailmojen yhdistäminen videotuotannoissa
Pelimoottoreiden käyttö pelinkehityksen ulkopuolella on kasvava trendi, jota myös HAMK Smart -tutkimusyksikkö tutkii ja kehittää.…More
Pelimoottoreiden käyttö pelinkehityksen ulkopuolella on kasvava trendi, jota myös HAMK Smart -tutkimusyksikkö tutkii ja kehittää.…More
Torstaina 10.12.2020 järjestettiin VATTU – Valmistavan teollisuuden virtuaaliset tuotteet -hankkeen loppuwebinaari. Tapahtumassa tuotiin esille pelimoottoreiden,…More
Joka vuosi Unreal järjestää Unreal Fest nimisen tapahtuman, jossa pääsee kuulemaan pelimoottoriin liittyvät viimeisimmät uutiset…More
Epic Games julkaisi 13.5.2020 Unreal 5 -pelimoottorin esittelyvideon sekä sen julkaisuaikataulun. Q4 2020 – Q1…More
CAD, tietokoneavusteinen suunnittelu (engl. Computer-aided Design) on termi jonka kuulee usein puhuttaessa suunnittelutyöstä. CAD -mallit ovatkin…More
Twinmotion on ohjelma, jolla säästetään arkkitehtuurien ja visualisoijien aikaa luoda realistisen näköisiä visualisointeja. Ohjelma hyödyntää…More
Marraskuun 12. päivä 2019 Epic Games ilmoitti tiedotteessaan ostaneensa ruotsalaisen ohjelmistotalon Quixel, samalla saaden haltuunsa…More
Turun yliopisto järjesti Helsingin kaupungin hammashoitolassa tutkimuksen, jossa potilaat pääsivät ennen hammashoitoa kokeilemaan rauhoittavia 1-3…More
Pelimoottoreiden kehittyessä 3D CAD -mallien hyödyntäminen käy helpommaksi päivä päivältä. Yhtenä esimerkkinä tästä voidaan pitää…More
Kesällä 2019 toteutettiin Kauppavalmennus Oy:lle lyhyt video, jossa animoinnin keinoin esiteltiin päivittäistavarakaupassa olevan tuotteen myyntiä…More