Search
Digi-HAMK
Digitaalisuus on HAMKin strategian painopiste
Navigate
Tekoälyllä tuotettu kuva värikkäästä utopistisesta kaupunkimaisemasta
4.2.2025 0

Kokemuksia Microsoft 365 Copilotin käytöstä Hämeen ammattikorkeakoulussa

Microsoft 365 Copilot on tekoälyavusteinen työkalu, joka integroituu suoraan Microsoft 365 -sovelluksiin, kuten Teamsiin, Outlookiin…More

31.1.2025 0

HAMK Learn Clear – tip series: support for everyday development

What kind of Learn workspace supports student learning and is clear to use? HAMK’s digital…More

31.1.2025 0

HAMK Learn selkeäksi -vinkkisarja: tukea arjen kehittämiseen

Millainen Learn-työtila tukee opiskelijan oppimista ja on selkeä käyttää? HAMKin digipedamentorit ja LeaDin asiantuntijat tarttuivat…More

Kuvituskuva
21.1.2025 0

Plussan puolella: Yhteisöllisyys ja osallisuus luovat merkityksellisyyttä

Mistä syntyy merkityksellisyys digioppimisessa ja digikehittäjien työssä? LeaD+ -verkoston tammikuun tapaaminen alkoi tällä kysymyksellä. Osallistujien…More

Lead+ bannerikuva
13.1.2025 0

Plussan puolella: Kohti tekoälyn alakohtaisia pelisääntöjä – kokemuksia pilottityöpajasta

Generatiivinen tekoäly on noussut merkittäväksi työkaluksi monilla aloilla. Ammattikorkeakouluna tehtävämme on varmistaa, että opiskelijamme pysyvät…More

Kuvituskuva
8.1.2025 0

Innovaatiota ja yhteistyötä: Näin syntyy MOOC-kurssi

Hämeen ammattikorkeakoulussa julkaistiin jo toinen MOOC-kurssi “Kehitä ekokestävää johtamisosaamistasi”. Miten kurssin kehittäminen eteni? Tutkijayliopettaja Mervi…More

Kuvituskuva
16.12.2024 0

Plussan puolella: Yhteisölliset muistiinpanot seminaarista Loopin avulla

Saavuta-seminaari tarjosi tänäkin vuonna arvokkaita näkemyksiä ja keskusteluja saavutettavuuden merkityksestä ja sen edistämisestä. Hämeen ammattikorkeakoulun…More

Kuvituskuva, jossa tekoälyn kaltainen hahmo vasten sinistä tähtitaivasta
9.12.2024 0

Tekoälyohjelmalla uusia mahdollisuuksia ja sujuvampaa arkea korkeakoulutukseen

Ketteryys, kilpailukyky ja tulevaisuuden työelämä. Marraskuussa Hämeen ammattikorkeakoulun (HAMK) kuukausittaisilla Tekoälykahveilla johtava digipalvelupäällikkö Anne-Maarit Selinummi…More

Bannerikuva, jossa lead+ -logo ja kuvituskuva.
21.11.2024 0

Plussan puolella: ammattimaiset tuotannot –palvelumalli opettajien tukena

Monimediaisuus ja oppimisen rikastaminen olivat LeaD+ -verkoston lokakuun teemoina. Tapaaminen alkoi keskustelulla näiden käsitteiden merkityksestä.…More

tekoälyllä luotu sinisävyinen lähikuva sammaleesta ja lehdistä.
6.11.2024 0

Tekoälyn kanssa keskustelu – uudenlaista ajattelua ja näkökulmia

Keskustelut kielimallin (kuten ChatGPT tai Copilot) kanssa voivat parantaa ajattelutaitoja ja tarjota uusia näkökulmia esimerkiksi…More

Previous 1 2 3 4 … 16 Next
  • HAMKin blogien etusivulle »
  • Kirjoittajat

    Tässä blogissa kirjoittavat hamkilaiset digitaalisuuden asiantuntijat, joiden työsarka on tietotekniikkaa, viestintää, koulutuksen kehittämistä, opetusta, tutkimusta tai niitä tukevia palveluita. Postaukset ovat havaintoja arjen työstä, ja näkökulmat ja mielipiteet kirjoittajien omia.

  • Viimeisimmät artikkelit
    • Plussan puolella: lukuvuoden 24–25 teemat tiivistetysti
    • Tekoälyhahmot opetuksessa – hyödyt, käyttö ja toteutus
    • Plussan puolella: Moninaisuus haastaa – ja kirittää kehitystä
    • Tärppejä ITK2025-konferenssista
    • Kokeiluista kehittämiseen – Microsoft AI Tourin antia
  • Muut linkit
    • Digitaalisuus HAMKissa
    • Office 365 -intran käyttöönotto HAMKissa
    • Kohti yhteisöllistä viestintää SharePointilla ja Yammerilla
  • Viimeisimmät kommentit
    • HAMKin digikyvykkyys itsearvioitu ensimmäistä kertaa - Digi-HAMK: DigCompOrg on kehys korkeakoulun digitaalisuudelle
    • MS Officen toimistosovellukset siirtyvät 365-aikaan HAMKissa: O365 houkuttaa työskentelemään Tiimissä ja tiiminä
    • Digikyvykkyyden viitekehys - DigCompOrg - jäsentää uuden tiimin toimintaa: DigCompOrg on kehys korkeakoulun digitaalisuudelle
    • Palvelumuotoilu tarjoaa työkaluja yhdessä kehittämiseen: Muotoiluajattelu auttaa löytämään oikean kysymyksen
    • Asiakastutkimusmatka paljastaa palvelun merkityksen | Innomaatti Oy: Asiakastutkimusmatka paljastaa palvelun merkityksen
  • Arkistot
    • toukokuu 2025
    • huhtikuu 2025
    • maaliskuu 2025
    • helmikuu 2025
    • tammikuu 2025
    • joulukuu 2024
    • marraskuu 2024
    • lokakuu 2024
    • syyskuu 2024
    • toukokuu 2024
    • huhtikuu 2024
    • maaliskuu 2024
    • helmikuu 2024
    • tammikuu 2024
    • joulukuu 2023
    • marraskuu 2023
    • lokakuu 2023
    • syyskuu 2023
    • elokuu 2023
    • kesäkuu 2023
    • toukokuu 2023
    • huhtikuu 2023
    • maaliskuu 2023
    • helmikuu 2023
    • tammikuu 2023
    • joulukuu 2022
    • lokakuu 2022
    • syyskuu 2022
    • elokuu 2022
    • huhtikuu 2022
    • maaliskuu 2022
    • huhtikuu 2021
    • maaliskuu 2021
    • joulukuu 2020
    • lokakuu 2020
    • maaliskuu 2020
    • helmikuu 2020
    • tammikuu 2020
    • joulukuu 2019
    • marraskuu 2019
    • lokakuu 2019
    • syyskuu 2019
    • elokuu 2019
    • heinäkuu 2019
    • kesäkuu 2019
    • toukokuu 2019
    • huhtikuu 2019
    • maaliskuu 2019
    • helmikuu 2019
    • marraskuu 2018
    • lokakuu 2018
    • syyskuu 2018
    • heinäkuu 2018
    • huhtikuu 2018
    • maaliskuu 2018
    • helmikuu 2018
    • tammikuu 2018
    • syyskuu 2017
    • kesäkuu 2017
    • toukokuu 2017
    • huhtikuu 2017
    • maaliskuu 2017
    • helmikuu 2017
    • tammikuu 2017
    • joulukuu 2016
    • marraskuu 2016
    • lokakuu 2016
  • Kategoriat
    • ammatillinen kehittyminen
    • arviointi
    • asiakas
    • data
    • digitaalisuus
    • etäopetus
    • infrastruktuuri
    • johtaminen
    • kysely
    • laitteet
    • mobiilipalvelut
    • opetuksen suunnittelu ja ohjaus
    • opetus ja ohjaus
    • opetusteknologiat
    • opiskelijavalinta
    • opiskelu
    • oppisisällöt ja opetussuunnitelma
    • palvelumuotoilu
    • pilvipalvelut
    • Saavutettavuus
    • sovellukset
    • suunnittelu
    • tietojärjestelmät
    • toimintatavat ja -kulttuuri
    • tukipalvelut
    • tutkimus ja kehitys
    • verkkopalvelut
    • verkkoviestintä ja julkaiseminen
    • vieraspostaus
    • yhteisöllinen työskentely
    • Yleinen
  • HAMKin blogi

    Tämä on Hämeen ammattikorkeakoulun blogipalvelu. Blogin ylläpidosta huolehtii HAMKin tietohallinto ja strateginen viestintä. Palaute ja kehitysehdotukset: verkkoviestinta[at]hamk.fi.

    Bloggaajaksi?
    Bloggaajan ohjeet

  • TIETOA SIVUSTOSTA

    Blogipalvelun käyttöehdot
    Alasottoilmoitus

  • HAMK